ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ

 

Πρωϊ  :  1 φλιτζάνι γάλα 1,5% με 3 κουτ. σούπας δημητριακά ολικής αλέσεως.

Δεκατιανό  :  2 φρούτα

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ  : 120 gr. Ψητό κοτόπουλο στήθος ( χωρίς πέτσα )

½ φλιτζάνι φρέσκα φασολάκια. Ντοματοσαλάτα ( 2 φλιτζάνια ).

Βραδυνό  :  Λαχανικά βραστά ( 3 φλιτζάνια – καρότα, κολοκύθια,κρεμμύδι,σέλινο ) με 100 gr.ψητη σαρδελα ,ένα γιαούρτι 2% ,1 φρούτο.

 

ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ

 

Πρωϊ  :  1 γιαούρτι 2% ,2 φρυγανιές σικάλεως , 1 φρούτο

Δεκατιανό  :   1 φρούτο

Μεσημεριανό  :  Αγκινάρες (3 καρδιές ) με 1 φλιτζάνι αρακά με ανάμεικτα λαχανικά , 60 gr ανθότυρο ,ντοματοσαλάτα (1 φλιτζάνι )

1 βραστό αυγό.

Βραδυνό  :   Ψητή φέτα σολωμού(90 gr), 1φέτα ολικής αλέσεως,

βραστά χόρτα με λεμόνι (2 φλιτζάνια) 1 φρούτο.

 

ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ 

 

Πρωϊ  :  1 γιαούρτι 2 %,3 κουτ. σούπας δημητριακά ολικής αλέσεως, 1 φρούτο.

Δεκατιανό  :  1 φρούτο

Μεσημεριανό :  150 gr  ψητό ή βραστό ψάρι, 1 φέτα ολικής αλέσεως, βραστή ανάμεικτη σαλάτα

(3 φλιτζάνια μπρόκολο,κουνουπίδι ,καρότο )

Βραδυνό  :  Σουβλάκι κοτόπουλο( με αλάδωτη αραβική πίτα,30 gr κοτόπουλο ,3 κουτ σούπας σπιτικό τζατζίκι, ντομάτα. Πράσινη φρέσκια σαλάτα (2 φλιτζάνια).

 

ΤΕΤΑΡΤΗ ΗΜΕΡΑ

 

Πρωϊ  : 1 φλιτζάνι  γάλα 1,5 % ,1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, 30 gr ανθότυρο.

Δεκατιανό  :  2 φρούτα

Μεσημεριανό  :  Φακές σούπα ( 1 φλιτζάνι βρασμένες φακές με καρότο , ντομάτα δάφνη),60 gr. σαρδέλα ψητή,1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, φρέσκια πράσινη σαλάτα (2 φλιτζάνια) .

Βραδυνό  : Ντοματοσαλάτα(3 φλιτζάνια ),1 μικρό κριθαρένιο παξιμάδι ,60 gr. ανθότυρο,1 γιαούρτι 2% και 1 φρούτο.

 

ΠΕΜΠΤΗ  ΗΜΕΡΑ

 

Πρωϊ  :  1 φλιτζάνι γάλα 1,5% , 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, 1 κουτ. του γλυκού μέλι.

Δεκατιανό  :  1 φρούτο

Μεσημεριανό  :  90 gr. ψητό μπιφτέκι (από άπαχο κιμά και με τριμμένη φρυγανιά),1 φλιτζάνι βρασμένο ρύζι,φρέσκια πράσινη σαλάτα (3 φλιτζάνια )

Βραδυνό  :  Ντοματοσαλάτα ( 2 φλιτζάνια) με ½ φλιτζάνι βρασμένα φασόλια  μαυρομάτικα και 90 gr. τόνο ,1  γιαούρτι 2% και 1 φρούτο.

 

ΕΚΤΗ ΗΜΕΡΑ

 

Πρωϊ  :  1 γιαούρτι 2%, 1 φρυγανιά σικαλέως και 1 κουταλιά του γλυκού ,μέλι

Δεκατιανό  :  2 φρούτα

Μεσημεριανό  :  1,5 φλιτζάνι βρασμενα μακαρόνια ,2 κουτ. σούπας άπαχο κιμά με φρέσκια ντομάτα και 2 κουτ. σούπας τριμμένο τυρί ,ντοματοσαλάτα (2 φλιτζάνια).

Βραδυνό  :  Χορτόσουπα (2 φλιτζάνια καρότο,χόρτα,κρεμμύδι,

),1 βραστό αυγό,90 gr. ανθότυρο και 1 γιαούρτι 2% )

 

ΕΒΔΟΜΗ ΗΜΕΡΑ  

 

Πρωϊ  :  1 φλιτζάνι γάλα 1,5% ,3 κουτ. σούπας δημητριακά ολικής αλέσεως και 1 φρούτο.

Δεκατιανό  :  1 φρούτο

Μεσημεριανό  :  Μπριάμ φούρνου (2φλιτζάνια) μελιτζάνα,κολοκύθι,καρότο,κρεμμύδι,ντομάτα και 100 gr. πατάτα),60 gr. ανθότυρο,1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως , φρέσκια σαλάτα 1 φλιτζάνι λάχανο.

Βραδυνό  :  Κοτοσαλάτα (2 φλιτζάνια μαρούλι,90 gr. βραστό κοτόπουλο,3 κουτ. σούπας βραστό καλαμπόκι),1 γιαούρτι 2% και 1 φρούτο.

 

       ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ  ΛΥΣΕΙΣ

 

Πρωινό  :  1 φλιτζάνι γάλα 1.5% με ένα γιαούρτι 2% – 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με 2 φρυγανιές σικάλεως.

Μεσημεριανό  :  Αγκινάρες με βραστά λαχανικά – αρακά με φασολάκια,ξερά φασόλια ή πουρέ – μακαρόνια με σπανακόρυζο,κριθαράκι, χυλοπίτες, 2 μικρά γεμιστά,5 ντολμάδες -μπιφτέκι με ψητό,βραστό ή κοκκινιστό μοσχαρίσιο ή χοιρινό φιλέτο,νουά,κουνέλι,γιουβαρλάκια από άπαχο κιμά – Μπριάμ με 2 φλιτζάνια μαγειρεμένες μπάμιες,μελιτζάνες ,γιαχνί,ψητά ανάμεικτα λαχανικά ή χορτόσουπα.

Βραδυνό  :  Βραστά με ψητά λαχανικά ή σαλάτα με ½ φλιτζάνι

βρασμένα κόκκινα φασόλια,μαυρομάτικα – σολομό με

,ξιφία,μπακαλιάρο,σαρδέλα ή γαύρο – σπιτικό σουβλάκι ή πίτσα με αραβική πίτα ή σάντουιτς με συνολικά 30 gr. τυρί light και βραστή γαλοπούλα ή ζαμπόν – 60 gr. ανθότυρο με cottage cheese 4%, βραστό ζαμπόν ή ομελέτα ( 2 αυγά ) – ντομάτα με βραστή ή ωμή σαλάτα(χόρτα.σπανάκι μπρόκολο,παντζάρι) – χορτόσουπα και ανθότυρο με ψαρόσουπα –

ή κοτόσουπα και λαχανικά – κοτοσαλάτα με τονοσαλάτα ή γαριδοσαλάτα.